mia-

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Mia - 27 januari 2013 21:40

Då var denna helgen över.

Den blev ju faktiskt riktigt bra. Även om jag mest har jobbat. Så har helgen haft många ljuspugnter.

Shopping med Elin, mycket nice. Middag med Anna, trevligt. Stallet med barnet mys.

Och idag värsta adrenalin kicken....

Var ute o red med Elin och Elise. Red barbacka och med repgrimma. Hade träns som handbroms om det skulle behövas.  Började ganska lugnt. Galoppade i backar och myste i skogen. Bus galopp på fältet. Tokiga hästar som inte vill stanna. Sedan hoppa i skogen ur mysigt. Lite små läskigt i början. Förstår inte varför jag ska vara så nervös....Känner mig så klumpig. Behöver jobba mer barbacka.

Sedan blev det tok race..... Släppa ett fullblod i galopp barbacka.... jag var livrädd..... men envis som jag är så ger jag mig inte. Ibörjan var det svårt att släppa, vågade inte riktigt.... Men sedan släppte jag och hon fick springa så fort som hon ville.... OMG!!!! adrenalin!!!! underbart. Vill igen. fast rädd var jag. Men det var ju underbart. Haha mixade underbara kännsor. JAG LEVER!  

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards